Dostawa gratis przy zakupie za kwotę ponad 200 PLN

Dostawa w ciągu 3-4 dni roboczych

5 gwiazdek w zadowoleniu klienta

Bezpieczna płatność

FAQ – pytania i odpowiedzi
 

O pończochach uciskowych i dopasowaniu rozmiaru

- Jaki poziom kompresji mam wybrać?

 

Wśród naszego asortymentu odnajdziesz kompresję klasy 1 (łagodną), klasy 2 (mocną) i klasy 3 (bardzo mocną).

 

Pończochy podtrzymujące i uciskowe wspierają lepsze krążenie krwi poprzez nacisk, który jest najmocniejszy wokół kostki i ustępuje w górę nogi. Jeżeli nie zasięgałeś porady lekarza, zalecamy zacząć od klasy 1.

 

Klasa 1: Łagodna kompresja jest zalecana m.in. podczas podróży samolotem, pracy w pozycji stojącej/siedzącej, przy opuchniętych nogach i stopach, żylakach i podczas ciąży. Większość naszych podkolanówek uciskowych do uprawiania sportu jest również klasy 1.

 

Klasa 2: Mocna kompresja może być stosowana wyłącznie po zaleceniu przez lekarza lub pielęgniarkę. Zapytaj swojego lekarza, jeśli masz wątpliwości, gdyż odpowiednie badanie jest najlepszym sposobem, by ocenić twoje potrzeby.

 

Klasa 3: Bardzo mocna kompresja jest stosowana rzadko. Radzimy, by stosować kompresję klasy 3 tylko, gdy lekarz wyraźnie ją zaleci.

 

 

- Jaką długość ma dobrać – podkolanówki, pończochy czy rajstopy?

 

Funkcja pończoch podtrzymujących i uciskowych polega na wywieraniu nacisku wokół kostki, przez co poprawia się krążenie krwi. Nacisk ten słabnie w górę nogi, stając się coraz łagodniejszym. Jeżeli masz wątpliwości, możesz zacząć od podkolanówek, chyba że zmagasz się z konkretnym problemem dotyczącym uda (np. żylakami). Jeśli jesteś w ciąży, wiele osób poleciłoby Ci rajstopy, które zapewniają największą wygodę dzięki dodatkowemu wsparciu i lekkości wokół brzucha.

 

- Co oznaczają skróty AD, AT i AHG?

 

AD, AT i AHG są oznaczeniami długości. AD: Podkolanówki. AT: Rajstopy. AHG: Pończochy, zwane także “stay-up”.

 

 

- Jaka jest różnica między tkaninami: bawełna, bambus i mikropoliester?

 

Bawełna to naturalne włókno, znana także z tego, że jest odporna na ścieranie i oddychająca. Dobrze się sprawdza w codziennym stosowaniu.

 

Bambus to naturalne włókno, które ma wiele cech bawełny, ale jest jeszcze bardziej oddychające. Powierzchnia jest trochę bardziej błyszcząca niż w wypadku bawełny. Odpowiednia na co dzień, jeżeli często jest Ci gorąco.

 

Mikropoliester daje bardzo elastyczną pończochę, którą cechuje bardziej błyszcząca (elegancka) powierzchnia i która chłodzi przy wysokich temperaturach. Przydatna m.in., gdy podróżujesz samolotem lub w bardzo ciepłe dni.

 

- Jak dobiorę odpowiedni rozmiar?

 

Gdy wybierasz rozmiar, najważniejszy jest obwód Twojej kostki, a następnie łydki. Wielkość stopy ma mniejsze znaczenie. To wokół kostki kompresja jest najsilniejsza, a następnie słabnie w górę nogi. Skorzystaj z tabelki rozmiarów zamieszczonej pod danym produktem i zobacz, jak Twoje rozmiary odpowiadają tym udostępnionym na stronie. Jeżeli znajdujesz się między dwoma rozmiarami, wybierz ten, który najbardziej pasuje do wymiarów Twojej kostki. To normalne, że pończocha jest trochę za mała lub za duża na stopie. Nie będzie to zauważalne, gdy ją ubierzesz. Jeżeli stopa jest 3 o rozmiarów większa lub mniejsza od tego, co stosujesz normalnie, możesz spróbować pończoch z otwartymi palcami.

 

 

- Co mam zrobić, jeśli znajduję się pomiędzy dwoma rozmiarami?

 

Jeżeli znajdujesz się pomiędzy dwoma rozmiarami, wybierz ten, który najbardziej pasuje do wymiarów Twojej kostki. To normalne, że pończocha jest trochę za mała lub za duża na stopie. Nie będzie to zauważalne, gdy ją ubierzesz. Jeżeli stopa jest 3 rozmiarów większa lub mniejsza od tego, co stosujesz normalnie, możesz spróbować pończoch z otwartymi palcami.

 

- Co jeśli rozmiar, który pasuje do moich nóg jest o wiele za duży/mały dla mojej stopy?

 

 

To normalne, że pończocha jest trochę za mała lub za duża na stopie. Nie będzie to zauważalne, gdy ją ubierzesz. Jeżeli stopa jest 3 rozmiarów większa lub mniejsza od tego, co stosujesz normalnie, możesz spróbować pończoch z otwartymi palcami.

 

Ogólnie

 

- Nie mogę zakupić produktu. Co mam zrobić?

 

To oznacza, że produkt jest niestety wyprzedany. Często mamy dostawy, wróć więc do sklepu za tydzień lub wyślij nam maila, a podamy Ci dokładną datę, kiedy produkt ponownie będzie dostępny na magazynie.

 

Wpisałem swoje dane do faktury, ale nie mogę przejść dalej do modułu płatności.

 

Przejrzyj poniższą listę.

Czy wypełniłeś wszystkie pola oznaczone jako ”wymagane” jak adres, e-mail, numer telefonu itd.?

 

Jeśli powyższe wymogi zostały spełnione, przejdziesz dalej do modułu płatności, klikając na “Zatwierdź”.

 

 

- Wpisałem swoje dane karty, ale wyświetla się błąd.

 

Sprawdź ponownie, czy wybrałeś właściwą kartę płatniczą.

 

Sprawdź ponownie, czy wpisałeś właściwe liczy we właściwe pola.

 

Jeżeli wykonałeś powyższe czynności i nadal masz problem, wyślij do nas e-mail ze zrzutem ekranu lub opisem komunikatu błędu.

 

 

- W jaki sposób mogę zrealizować swój kupon rabatowy?

 

Kupon rabatowy zostanie zrealizowany, gdy przejdziesz do koszyka z zakupami. Znajdziesz tu pole „kupon rabatowy”, gdzie wpisujesz swój kod. Następnie kliknij na „realizuj” i poczekaj aż kupon rabatowy pojawi się w Twoim koszyku z zakupami. Jeśli kupon nie będzie widoczny w koszyku, oznacza to, że kod nie został zarejestrowany.

 

Jeżeli zarejestrujesz się, by otrzymywać nasz newsletter, będziesz razem z nim dostawać informacje o aktualnych kodach rabatowych.

 

- Jak mam zrealizować swoją kartę podarunkową?

 

Karta podarunkowa zostanie zrealizowana, gdy przejdziesz do koszyka z zakupami. Znajdziesz tu pole „kupon rabatowy”, gdzie wpisujesz swój kod z karty podarunkowej. Następnie kliknij na „realizuj” i poczekaj aż kupon rabatowy pojawi się w Twoim koszyku z zakupami. Jeśli kupon nie będzie widoczny w koszyku, oznacza to, że kod nie został zarejestrowany.

 

 

- Co mam zrobić, jeśli nie posiadam loginu?

 

Możesz także zrobić zakupy bez posiadania loginu. Kontynuuj po prostu swój zakup bez wpisywania danych do logowania i wpisz odpowiednie dane do fakturowania.

 

 

- Jak mam się wylogować?

 

Logujesz się na górze po prawej stronie. Tutaj możesz zarejestrować się jako „nowy klient” lub zalogować jako „istniejący klient” za pomocą kodu, który wybrałeś, rejestrując się po raz pierwszy.

Zaleta stworzenia loginu jest taka, że strona zapamięta wszystkie Twoje dane do następnego razu, gdy będziesz chciał zrobić zakupy.

 

Jeżeli Twój login nie działa, sprawdź, czy zarejestrowałeś się jako ”nowy klient”, a następnie sprawdź raz jeszcze, czy wpisałeś właściwy kod.

 

Jakie stosujecie zasady co do prawa do zwrotu i wymiany?

 

Pełne prawo do zwrotu towaru obowiązuje przez 14 dni, licząc od dnia jego otrzymania. Jeżeli chcesz zwrócić lub wymienić towar, jego opakowanie powinno być nienaruszone, a towar w takim stanie, w jakim go otrzymałeś. Możesz śmiało przymierzyć produkt. Pamiętaj jednak, że nie przyjmujemy do zwrotu towarów, które są używane, zabrudzone lub pozbawione oryginalnego opakowania. Zwracane towary, które nie otrzymają naszej akceptacji lub nie spełniają powyższych wymogów, wysyłane są z powrotem do klienta.

 

Adres do zwrotów:

PIL-PAK

Podkolanowki-uciskowe.pl

Fuglebaekvej 3E

2770 Kastrup

Denmark

 

PAMIĘTAJ, aby załączyć swój numer zamówienia i krótką notkę, gdy wysyłasz towar do zwrotu.

 

 

- Błędna dostawa lub reklamacja – Co mam zrobić?

 

Jeżeli pechowo dotarła do Ciebie uszkodzona lub błędna przesyłka, prosimy o jej zwrot z załączeniem Twojego numeru zamówienia oraz krótkiej notki. Pokryjemy koszt przesyłki.

 

Jeżeli chcesz złożyć reklamację, wyślij do nas e-mail i czekaj na odpowiedź na temat uznania przez nas Twojej reklamacji. Gdy otrzymamy zwrot towaru, wyślemy do Ciebie nowy na nasz koszt. Jeżeli oczekujesz zwrotu pieniędzy, oddamy Ci pełną kwotę, jak tylko otrzymamy towar.

 

Adres do zwrotów:

PIL-PAK

Podkolanowki-uciskowe.pl

Fuglebaekvej 3E

2770 Kastrup

Denmark
 

PAMIĘTAJ, aby załączyć swój numer zamówienia i krótką notkę, gdy wysyłasz towar do zwrotu.