Dostawa i koszty przesyłki
Podkolanówki-uciskowe.pl zapewnia dostawę towaru za pośrednictwem Post Danmark (chyba że podano inaczej) do odbiorcy w dniu zaznaczonym na zamówieniu. W przypadku większego opóźnienia (kilku dni) bądź definitywnie niezrealizowanej dostawy, Podkolanówki-uciskowe.pl wysyła oczywiście nową przesyłkę na koszt własny.
Prawo do odstąpienia od umowy zakupu
Jako konsument, robiąc u nas zakupy masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu w ciągu 14 dni.
Prawo do odstąpienia od umowy upływa po 14 dniach od daty otrzymania towaru w fizyczne posiadanie lub ostatniego towaru w wypadku umowy na dostawę różnych towarów w jednym zamówieniu, dostarczanych pojedynczo.
Jeżeli towar składa się z kilku partii lub części, termin odstąpienia od umowy upływa 14 dni od dnia otrzymania ostatniej partii lub ostatniej części w fizyczne posiadanie.
W ciągu 14 dni od otrzymania towaru musisz poinformować nas, że chcesz odstąpić od umowy zakupu. Stosowne oświadczenie należy wysłać na adres e-mail info@podkolanowki-uciskowe.pl lub korzystając ze standardowego formularza odstąpienia od umowy. W swoim oświadczeniu musisz wyraźnie zaznaczyć, że pragniesz skorzystać ze swojego prawa do odstąpienia od umowy zakupu.
Nie możesz odstąpić od umowy, odmawiając po prostu przyjęcia towaru bez wyraźnego poinformowania nas o tym.
Zwrot towaru
UWAGA: Ze względów higienicznych nie wymieniamy/zwracamy majtek i bokserek, w których doszło do zerwania plomby.
Zwrot towaru należy wysłać do nas bez zbędnych opóźnień, a najpóźniej w ciągu 14 dni od powiadomienia nas o chęci odstąpienia od umowy zakupu. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru muszą zostać pokryte przez kupującego. Odpowiedzialność za towar spoczywa po stronie kupującego od momentu realizacji dostawy.
Brak oryginalnego opakowanie może skutkować obniżeniem wartości towaru. Dlatego, aby mieć pewność zwrotu pełnej kwoty, należy zwrócić towar w oryginalnym opakowaniu.
Stan zwracanego towaru
Ponosisz odpowiedzialność za ewentualne obniżenie wartości towaru spowodowane innymi czynnościami niż te, które są konieczne do ustalenia rodzaju, cech i funkcji towaru. Innymi słowy możesz przymierzyć towar w taki sam sposób, w jaki czyni się to w fizycznym sklepie, ale nie możesz zaczynać jego właściwego użytkowania.
Jeżeli towar został wypróbowany w sposób wykraczający poza powyższy opis, uznamy go za używany, co oznacza, że odstępując od umowy otrzymasz jedynie zwrot części kwoty zakupu lub nie otrzymasz jej wcale, w zależności od wartości handlowej towaru.
Prawo do reklamacji
Przy zakupie towaru mogą mieć zastosowanie zasady dotyczące wybrakowania towaru, wynikające z prawa handlowego.
Gdy dokonujesz u nas zakupu jako konsument, masz prawo do reklamacji w ciągu 24 miesięcy. Oznacza to, że towar zostanie naprawiony, wymieniony, otrzymasz zwrot pieniędzy lub rabat, w zależności od konkretnej sytuacji. Warunkiem jest uzasadnienie reklamacji oraz fakt, że braki nie powstały na skutek niewłaściwego użytkowania produktu bądź innego szkodliwego dla niego postępowania.
Reklamację należy złożyć ”w rozsądnym czasie” po odkryciu wady towaru. Jeżeli składasz reklamację w ciągu dwóch miesięcy od odkrycia wady, reklamacja zostanie zawsze uznana za złożoną we właściwym czasie.
Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, zrefundujemy Twoje (racjonalne) koszty przesyłki. Towar należy zawsze odsyłać w odpowiednim opakowaniu i pamiętać o otrzymaniu pokwitowania przesyłki, abyśmy mogli zwrócić jej koszty.
Towar odsyła się na podstawie uprzednich ustaleń na adres:
PIL-PAK
Podkolanówki-uciskowe.pl
Fuglebaekvej 3E
2770 Kastrup
Denmark
Załącz kopię potwierdzenia zamówienia, numer konta do zwrotu kwoty zakupu i kopię ewentualnej korespondencji itd.
Nie akceptujemy zwrotów wysłanych na inny adres ani przesyłek wysyłanych za pobraniem.